Děkujeme, že jste si pro svůj nákup vybrali internetový obchod www.alturas.cz. Níže uvádíme stručný popis, jak provést nákup, aby vše proběhlo k oboustranné spokojenosti.
Jak nakupovat
1. výběr zboží
Menu vlevo slouží k rychlé orientaci ve zboží. K vyhledávání můžete také použít vyhledávač v horní části stránky. Pokud si vyberete konkrétní zboží, můžete ho porovnat nebo přímo vložit do košíku.
2. nákupní košík
Po přidání zboží do košíku budete vyzváni k výběru mezi pokračovat v nákupu nebo vstoupit do košíku. Pokud se rozhodnete pokračovat v nákupu, postupujte dále podle bodu číslo 1. V případě, že se rozhodnete nepokračovat v nákupu, budete přesměrováni do košíku. Chcete-li zaplatit, klikněte na tlačítko pokračovat, kde v druhém kroku budete vyplňovat kontaktní údaje.
3. osobní údaje
V tomto kroku budete požádáni o vyplnění kontaktních údajů potřebných k vyřízení a zaslání objednávky. Jste-li na našich stránkách zaregistrováni, přihlaste se. Registrací získáváte slevy a další zajímavé výhody. Pokud u nás registrováni nejste a registrovat se nechcete, pokračujte stisknutím tlačítka jednorázový nákup.
4. způsob dopravy a platby
V dalším kroku si zvolíte způsob dopravy a platby. Více o způsobech dopravy a platby najdete níže.
5. souhrn
V posledním kroku objednávky uvidíte přehledně to, co jste zadali v předchozích krocích a budete vyzváni k souhlasu s obchodními podmínkami. Jejich plné znění najdete zde.
Potvrzení objednávky
Po spuštění objednávky vám přijde na e-mail souhrn s číslem objednávky a případnými dalšími pokyny.
Termíny dodání
Termín dodání se počítá na pracovní dny a zahrnuje dobu do expedice zboží, lhůta je uvedena u každé položky. Počátek dodací lhůty se počítá při platbě na dobírku ihned, při všech ostatních způsobech po zobrazení platby na našem účtu.
Při neplánované změně termínu dodání (především u zboží na objednávku), budete kontaktováni telefonicky nebo e-mailem. Při expedici zboží budete o této skutečnosti informován e-mailem, v příloze tohoto e-mailu obdržíte daňový doklad (fakturu). V případě, že výrobek neobsahuje záruční list, stává se záručním listem faktura.
Přehled způsobů dopravy (doručujeme pouze na území ČR)
Při objednání zboží v hodnotě do 2.500 Kč a doručování prostřednictvím společností Česká pošta nebo DPD účtujeme expediční poplatek 120 Kč.
Při objednání zboží v hodnotě nad 2.500 Kč nebo při osobním převzetí v Praze expediční poplatek neúčtujeme. Termín osobního převzetí je třeba domluvit předem, nejedná se o kamennou prodejnu.
Přehled způsobů platby
Při platbě na dobírku účtujeme poplatek 30 Kč. Při platbě v hotovosti nebo převodem žádné poplatky neúčtujeme.
Platbu převodem prosím proveďte ve prospěch účtu 2501633817/2010, jako variabilní symbol použijte číslo objednávky.
Reklamace
Při přebírání zásilky věnujte mimořádnou pozornost vnějšímu obalu zásilky. Pokud je obal poškozen, jde o zavinění na straně přepravce a za tyto vady jako prodejce neručíme. V tomto případě prosím zásilku nepřebírejte.
Pokud ale u výrobku najdete nějakou výrobní vadu (záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným skladováním a používáním), můžete ho do 24 měsíců vrátit. Použijte k tomu reklamační formulář, který společně s reklamovaným zbožím po předchozí domluvě dopravte na adresu Na Zlatnici 938/7, 147 00 Praha 4.
Odstoupení od smlouvy
Podle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku máte právo odstoupit od smlouvy a vrátit zakoupené zboží do 14 dnů od převzetí. Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním stavu i obalu a musí být schopné dalšího prodeje. Zásilku s vráceným zbožím, původní fakturou a číslem účtu po předchozí domluvě dopravte na adresu Na Zlatnici 938/7, 147 00 Praha 4.
Obchodní podmínky a ochrana osobních údajů
Kompletní znění obchodních podmínek najdeš tady. Pro více informací o ochraně osobních údajů klikni sem.
V Praze dne 17. 5. 2018